Rasberry Cake


Jag ville göra efterrätt men hade ingen aning om vad, så jag frågade min kära broder. Som vanligt svarade han kladdkaka, men jag kände inte för det. Så, jag tog mitt kladdkaka-recept, men tog bort kakaon och tillsatte hallon. Sedan smälte jag choklad och ringlade lite över kakan när den var klar. Det blev faktiskt gott!

▼ chanelle säger

fin blogg du har :)

haft en bra dag?

2009-04-27 ✖ 17:59:07
http://chanellle.blogg.se/
▼ Foki säger

ååh vad gott det ser ut :)



svar: hehe nå tror jag att det blir bra på ditt hår också :) åh tack så jättemkt för den fina komplimangen :) jag uppskattar det verkligen, och glad blir jag! :D



// Ha det bäst! ^^

2009-04-27 ✖ 18:56:14
http://foki.blogg.se/

Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Ditt namn:
Hänger du här ofta?

E-mail (om du vill):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Oh shit, what's in the bucket?


Trackback