Super Mario Bros Wii


Min lillebror fick hem det här idag, en lite försenad julklapp. Jag har själv inte testat det än, men jag såg på när Stefan spelade och det såg riktigt kul ut. Det liknar mest Super Mario Bros 3 men har något som påminner om de flesta gamla 8-bit/16-bit Mario-spelen (både de från NES och SNES). Vi får nog spela multiplayer när jag är med, jag brukar suga på sånna här spel. Jag klarar liksom bara de tre första banorna på Super Mario World till SNES.

▼ mathy b säger

världens roligaste spel :D:D

2009-12-30 ✖ 23:02:37
http://thejuicydetails.blogg.se/

Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Ditt namn:
Hänger du här ofta?

E-mail (om du vill):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Oh shit, what's in the bucket?


Trackback