Yeah, you got me right when I said I'm a fashion designer




Hela dagen idag har jag suttit i soffan, haft MtvN HD på och ritat kläder till mina dress-up paper dolls (klippdockor i folkmun). Efter ett drygt år är jag äntligen klar med alla och jag har bestämt mig för att det inte blir mer nu. Jag började rita klippdockor då jag gick i femman, sedan dess har jag ritat om och förbättrat dockorna allt eftersom, samt ritat mer och mer kläder. De här kläderna började jag med i slutet av förra året och det är de snyggaste kläderna hittills. Jag är så nöjd.

▼ Ida We säger

Yeah I'm done and it's gonna be fuckin fun to klippa ut :D:D:D haha trött

2009-12-30 ✖ 00:09:19
http://idawe.blogg.se/
▼ en person säger

Om du då vill bli fashion designer,vrf går du inte mode och design istället för bild estet?



btw, vad fint du ritar!:)

Svar: Jag suger på att sy, det är varför. Jag tycker bara om att rita kläder :) Tack!
Ida ☯ the sky under the sea

2009-12-30 ✖ 13:27:06
▼ Linnea säger

Mer såna bilder :D Superroligt att se dina verk. Du har riktig talang!

2010-01-04 ✖ 13:19:22
http://linneav.bloggagratis.se
▼ Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger

vad duktig du är!

snyggt!

2010-03-09 ✖ 19:30:25
http://pyttis.blogg.se/

Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Ditt namn:
Hänger du här ofta?

E-mail (om du vill):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Oh shit, what's in the bucket?


Trackback