Sommarfrukost of 2009



Det här är min favorit! Det kanske är därför det är min standardfrukost nu för tiden, haha. Hela våren har jag haft nötter/mandel/müsli på youghurten för att minska på kolhydraterna. Nu bryr jag mig inte och kör på flingor igen.

Ett glas mjölk + två skivor bröd + yoghurt med flingor och jordgubbar

Har bara smör på brödet, jag gillar inte pålägg. Det blir oftast Pågens Längtan. Yoghurten är fruktyoghurt eller vanilj. Under flingorna som är Special K gömmer sig linfrön och pumpakärnor, russin också tror jag. Jag har inte alltid frukt och bär, jag tar om det finns hemma.

Betyg: Full pott!


Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Ditt namn:
Hänger du här ofta?

E-mail (om du vill):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Oh shit, what's in the bucket?


Trackback