And I'm set!






Jag är nu framme i Stockholm!

Det känns skönt att komma från Övik några dagar. Jag älskar verkligen Övik och hemma, men jag älskar Stockholm också. Ibland kan det vara bra få komma bort ett tag. Det var tre år sen jag var här senast.

Vi flög hit från Umeå. Är det någon mer än jag som tycker att det är kul att flyga? Jag älskar känslan av att planet lämnar marken! Vi kommer bo hos min moster på Lidingö den här veckan för de som undrar.

▼ Harriet säger

Riktigt snygg den blev, din nya design alltså:)

2009-07-29 ✖ 23:30:00
▼ louise säger

härlig flygbild du hade där :D, är det du som har tagit den? (:

2009-08-01 ✖ 23:29:40
http://louisetroedsson.blogg.se/
▼ Linnea V säger

Har du sett Johan Palms blogg? Visst är det du som har gjort den där gubben? :)

Svar: Nej, jag hade inte sett det men fick ju bara lov att kolla:) Och visst är det min, haha, lite kul ju!
Ida ☯ the sky under the sea

2009-08-02 ✖ 16:57:24

Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Ditt namn:
Hänger du här ofta?

E-mail (om du vill):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Oh shit, what's in the bucket?


Trackback