Midsommarafton


Frukost. Det ska vara jordgubbar på sommaren, mums.



Införskaffades.
Min till höger.



Kläder.
Orkade inte nåt annat än slappt.




Grillning.
Det bästa.



Kusiner.
Bröderna Markus och Mattias.



Tipsslinga.
Lite udda frågor?




Mitt lag.
Toffe on the beach/KIPA/APIK med Kristofer, Petra och Amanda. Och jag.



Fråga 12.
Hur många invånare har Eden?




Luftpistol.
Jonatan siktar, skjuter - men missar.



Ambulans.
Farfar. Det gick bra.




Fika.
En av fem tårtor, alla med jordgubbar. Denna bakad av mig, mycket god.

▼ B I G C I T Y D R E A M S säger

shit va mkt gott nu åt! :o de typ kurrar i min mage nu & ja är sjukt sugen på all tårta, jordgubbar, glass osv! :o

2009-06-22 ✖ 00:31:44
http://bigcitydreams.blogg.se/

Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Ditt namn:
Hänger du här ofta?

E-mail (om du vill):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Oh shit, what's in the bucket?


Trackback