25 frågor


1.Vad/vem fick dig att skratta idag?
Logan Lerman i det här klippet.

2. Vad gjorde du 8.00 imorse?
Drömde konstiga drömmar.

3. Tre ord varför du sist spydde?
Still very unknown.

4. Vad köpte du sist?
En hårklippning. Så sent som idag faktiskt.

5. Hur var vädret igår?
Regn och mulet.

6. Vart kramades du sist?
In my crib ya!

7. Vad ser du fram emot?
Att åka till Stockholm Izabell, Stefan och Jonatan. Ska se All Time Low på Debaser med Izza! Och gå på Gröna Lund. Bara två veckor kvar!

8. Vilken skostorlek har du?
37.5

9. Är du över 25?
Nej, jag är bara 17 än så länge.

10. Pratar du mycket?
Jag kan om jag vill. And you know it!

11. Har ditt namn ett "x" i det?
Ja! Sexxxy-Ida. Alla vet det.

12. Känner du någon som heter Steve?
Om min bror vore engelsk?

13. Hittar du på egna ord?
Yeah, sometimes.

14. Vad har du för mobil?
Sony Ericson K700i. Har haft samma sedan jag fyllde 13. Holy shit, alltså.

15. Vem ringde du senast?
Mamma.

16. Vilken konsert ska du på härnäst?
All Time Low den 16 augusti.

17. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?
Jag har inga dåliga personer i mitt liv just nu.

18. Har du något smeknamn?
Gangster-Ida.

19. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor?
Kick-Ass (2010)! Så grymt bra ♥

20. Vad ska du göra på lördag?
På lov är jag ganska mycket spontan, så vi får se vad som händer.

21. När var du ute sist?
Innan middagen. Jag plockade maskrosblad! Det ni.

22. Har du gråtit idag?
Nej.

23. Vad äter du helst?
Glass i stora jävla lass!

24. Vad är hela ditt namn?
Ida Maria Westin.

25. Tycker du om någon just nu?
Klart jag gör.


▼ Annika säger

Hahaha så kul lista!

2010-08-01 ✖ 01:29:00
http://bringblingtoeverything.blogg.se/
▼ Jessica Brusila säger

Jag kollade pa dig ganska ofta. For jag var i fucking chock xD Heheheheh

2010-08-13 ✖ 17:16:16

Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Ditt namn:
Hänger du här ofta?

E-mail (om du vill):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Oh shit, what's in the bucket?


Trackback