Not a draft


Jag känner mig som en fjortis
som bara äääälszzzKar Edward eller Jacob i Twilight. Förutom att det jag bara äääälszzzkar är något helt annat. HIM. Jag är typ kär. Jag har nämligen en stor, fet, löjlig crush på Ville Valo. Men det är inte bara det. Jag har dessutom en stor fet crush på deras låtar. Jag lovar. Idag har jag Drunk On Shadows på hjärnan. Så jag börjar sjunga på den, refrängen. Det sprätter till av lycka i hjärtat och jag blir hyperglad.

Nu ska jag in till stan.Ska träffa Harriet en sista gång innan hon åker till USA for like forever. I alla fall resten av sommaren. Vi äta glass.

▼ Izabell säger

Naw din lilla nörd :DD

2010-06-29 ✖ 16:15:43
http://izabelleleonora.blogg.se/
▼ anna säger

haha jag var kär i ville valo för någr aår sen ;)

2010-06-30 ✖ 09:58:19
http://addspirit.blogg.se/

Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Ditt namn:
Hänger du här ofta?

E-mail (om du vill):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Oh shit, what's in the bucket?


Trackback