Önskelistan



Imorgon fyller jag 18 år, så jag passade på att göra en helt jätteseriös önskelista.

1. En tatuering på tån av Linnea.
2. Jeans. En av de seriösare punkterna på listan.
3. Glassälskaren vill självklart ha sin favoritglass, Ben & Jerry's.
4. Ett par skor. Dock andra än de på bilden. Faaast skulle inte tacka nej till dessa heller.
5. Alla säsonger av Veronica Mars på DVD. Bästa serien!
6. Jag skulle kunna stryka allt på den här listan om jag fick Hiro Nakamuras Heroes-kraft. Kunna färdas genom tid och rum OCH stanna tiden. Damn.
7. Eftersom jag fyller 18: En bil. En blå Lamborghini skarne va! Trots att jag är lika nära körkortet som jag är Afrika just nu...


Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Ditt namn:
Hänger du här ofta?

E-mail (om du vill):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Oh shit, what's in the bucket?


Trackback