The return of the big fat super geek



Japp, jag är fortfarande en supernörd (syftar på bilderna).
In case you wondered. Det var inget som försvann bara för att mitt hushåll drabbades av fem internetlösa dagar. Men nu har det återuppstått från de döda! Haha, see the irony där så här efter påsken... Dessa dagar har jag alltså gått runt och känt mig nästan helt avskärmad från omvärlden. Vad jag ådstakommit kan jag säga... sen... Laterrr dudes!

▼ Maria - fashionstars ☆ säger

vad roligt :)

2011-04-29 ✖ 09:39:13
http://fashionstars.blogg.se/

Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Ditt namn:
Hänger du här ofta?

E-mail (om du vill):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Oh shit, what's in the bucket?


Trackback