Januari - juni 2011


JANUARI
Spelade trummor för första gången, började på min Jimmy Sullivan-oljemålning, införskaffade mina första Avenged Sevenfold-skivor som kom att göra mig sällskap hela året ut, samt piercade jag mig själv i läppen med en säkerhetsnål.


FEBRUARI
Såg LOST mest hela tiden, följde Melodifestivalen trots att det som vanligt sög och Sofia och jag hittade de mest awesome katterna: Memebon, Fuku och Goma. Japanska raskatter som har en egen blogg, fuck yeah.


MARS
100 dagar kvar till studenten började vi tjejer i klassen med ett fotoprojekt som innebar ett foto varje dag tills studentdagen var kommen. Började också trycka tröjor som bara den, det resulterade i ett nytt intresse.


APRIL
Besökte Sveriges håligaste håla (Gnarp). Var utan internet i en vecka så jag fick massa tid till att se på film. Och film gjorde jag själv också. Filmade alla scener till mitt projektarbete.


MAJ
Gick modell för HVMD3-elevernas slutarbete. Höll även argumenterande tal i aulan. Om Spotify. För cirka tio personer, but still liksom. Kim, jag och Izabell började hänga lite med Solid Sound. Ja, vi bildade ju deras street team. Och så blev jag klar med The Rev-oljemålningen. Och... KATTEN!


JUNI
Jag tog studenten tillslut. Det var kul. En vecka efter jobbade lite på West Coast Riot/Metaltown där jag äntligen fick se underbara Avenged Sevenfold. Årets bästa timme.
Trackback