Camp Karravan at Getaway Rock Camping

Det är november och jag har ännu inte laddat upp bilderna från Getaway Rock Festival i somras. Så jag tar tag i det nu. Här är lite bilder från campingen. Campingen som blev mindre och mindre lockande för var dag där på festivalen. True shit.


The cirkel of Ö-vik. Alex, Izabell (som jobbade på festivalen) och jag sov på funktionärscampingen.
Är glad att jag gjorde det.


Inte för att jag gillade att hänga på campingen över huvud taget, men på lördagen hatade jag det verkligen. Var så jävla less på att vara där. Alla var tråkiga och Izabell jobbade. Fick med Alex på affish-snatteri ett tag i alla fall. Värt.


Metal-Värmlänningarna i campet mitt emot såg hur tråkigt jag hade det och bjöd över mig.
Sen gick jag och badade med dem.


På söndagen då festivalen var över hade jag blivit sjuk. Tror det var så illa att jag hade feber ett tag.

Om jag ska vara ärlig var Getaway Rock Festival den tråkigaste festivalen jag varit med om. Banden var bra men publiken sög. Ingen energi alls. Fattar verkligen inte.
Trackback