Juli - december 2011


JULI
Besökte Getaway Rock Festival. Skaffade en tumblr! OMFG! Awesome. Min The Rev-teckning fick asmånga notes. Sedan drog jag till Åsele bara för att se Dead By April och köpa drömfångare. OCH SISTA HARRY POTTER-FILMEN! GOOOODDAMMIT!


AUGUSTI
Följde med mina föräldrar till IKEA en dag och såg en assnyygg kille med snake bites, and I was like "sigh, never gunna se him again". Klippte av 20 centimeter av mitt hår. Hängde på Loon med some mates två gånger och hittade ett bord i ett dike. Drog upp det på Loon.


SEPTEMBER
Sökte till Modelljakten, ba för kul. Jag vill inte ens bli modell ju. Började lyssna en hel del på Asking Alexandria, och så påbörjades min väldigt metalcore-iga höst. Fick en asbra dator, tatuerade mig ♥ och festade med Itchy Daze på deras hotellrum. Det var skitkul.


OKTOBER
Var i Stockholm två gånger, konserter båda gångerna. Red Hot Chili Peppers jättespontant med min brorsa, och A Day To Remember med Izabell. Såg DW-trummor på riktigt, those drums! Vill gifta mig med dem. Lärde känna Linnea (Lirre/Sevenfold-Linnea). Kände mig fet hela tiden och nördade 90210 för det är awesome.


NOVEMBER

En dag hade datumet upprepade siffror - 11/11/11 - och det tyckte många var coolt. Var på bio och svimmade nästan i slutet av okänd anledning. Hade matångest hela tiden, fick Izzas gamla mobil och började se på American Horror Story.


DECEMBER
Till skillnad från alla andra hade jag enormt mycket julkänslor hela tiden. Pysslade en del och tog äntligen tag i att lära mig göra GIF's. Min julafton var himla mysig och jag var mätt hela julhelgen.
Trackback