Teater

Eftersom det är tisdag så var första lektionen Teater (ESO). Improvisation. Det första var lite wierd då alla skulle hoppa runt som grodor. Men sen skulle vi låtsas vara andra personer (vi fick lappar där det stod vem vi skulle vara), vilket var kul. Först hade vi en så kallad blind-date-övning och jag var Påven. Kan ju ingenting om honom, trodde att han var svensk och inte tysk, jag måste nog tänkt på biskoparna. Men det roligaste var fest-övningen då man inte bara skulle berätta om sig själv utan också agera lite. Jag skulle vara en rabiessmittad Hitler, men jag vet inte hur man agerar rabiessmittad så jag skippade det. Improvisera var det ja, damn, var nog inte bra på det. Jag hade hellre velat vara Darth Vader som Joel fick vara. Men den roligaste var nog Harriet som skulle vara en kåt älg.

Sen måste jag bara nämna att jag var och köpte en vårjacka på MQ efter skolan. Finally. Jag behövde verkligen en ny för jag har haft min gamla sen sjuan. Och Harriet och jag hade våra boyfriend-tröjor idag, vet inte om så många la märke till dem, det var i alla fall en som verkade se på oss lite skeptiskt, konstigt att hon gjorde det kan man ju tycka. Not. Haha.

Nu är jag hungrig! Jag hatar att jag har ont i tänderna! Men jag ska äta nåt ändå.


▼ Rebecca säger

Konstigt att ni inte inte la märke till att hela bildestet reagerade på tröjorna. :) De var ju the talk of the day. :)

2009-05-04 ✖ 15:43:14

Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Ditt namn:
Hänger du här ofta?

E-mail (om du vill):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Oh shit, what's in the bucket?


Trackback