Shit that blows: everything


30 posts challenge part 17: ÅSIKT

Life blows. Orkar inte. Det är inget för mig helt enkelt. So just fuck everything. Jag hatar allt som håller mig vid liv. Like, can you just leave me here to die? På riktigt. Eller något sånt. För jag klarar tydligen inte ens av att överleva längre.
Så. Min åsikt... Life blows.
 
Och alla ni som orkar läsa och kommentera min blogg, trots att jag är för trött och emo för att skriva varje dag (vilket jag egentligen vill) eller svara på era fina kommentarer... Ni får härmed en kram. Jag tycker om er.

▼ Petra säger

Hej Ida! Det var längesedan man såg dig! På lördag får ni träffa Elsa! Tycker det låter hemskt jobbigt det du skriver, har du provat att prata med någon kunnig? Kan säga att det har hjälp mig supermycket. Mådde piss efter Elsa föddes och kunde inte ens klara mig själv, hur skulle jag ta hand om Elsa? Panik.

Det blir bättre!

Svar: Hej hej! Eller hur! Det ska bli kul, har ju varken träffat Elsa eller Cornelia (eller stavas hon med K?).Jag träffar en kurator regelbundet. I början var det bra, men nu känner jag att jag inte vill/kan säga allt till ens henne.
Kan förstå det, men ändå inte. Har ju ingen aning hur det är att bli mamma. Men med tanke på att jag knappt kan ta hand om mig själv... Känns det som...
Hur som helst tror jag att du och Kristofer kommer bli och är jättebra föräldrar! :)
Ida ☯ the sky under the sea

2012-11-07 ✖ 09:28:32
▼ Linnea Lundberg säger

Men Ida hur är det egentligen? :/
hör av dig när du har ork och lust så kan vi smsa eller nånting!

Och en bamsekram till dig <3

2012-11-07 ✖ 11:33:50
http://lirreness.blogg.se/
▼ Harriet säger

Sometimes life sucks, and sometimes it doesn't. But I hope you don't let the times when it sucks destroy you, 'cause you are too loved.

Svar: I know. But I don't wanna talk about it... This... It's hard to change who you are.
Det är framtiden jag oroar mig över. Och dålig ekonomi.
Ida ☯ the sky under the sea

2012-11-07 ✖ 19:42:18

Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Ditt namn:
Hänger du här ofta?

E-mail (om du vill):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Oh shit, what's in the bucket?


Trackback