Nicklas Hocker

bildkälla: nattstad.se/NicklasHocker??? Minns inte tbh. Hade dem sparade på datorn sen tidigare.
 
Blev fett ledsen när jag fick veta. Att min favorit från Idol har dött. Alla vet det säkert redan. Om inte, så får ni väl googla om ni vill veta mer. Tänkte bara säga att jag tyckte han var awesome. Var min favorit i Idol 2009. Vet inte hur mycket det hade med utseendet och rockstilen att göra men det spelade säkert in. Men what, han var ju snygg. Hur som, ett år efter Idol-tiden började jag läsa hans blogg och insåg att han, förutom att vara duktig rent musikaliskt, så hade han fett bra musiksmak. Nördade hans längsta Spotify-lista en hel del förra vintern och våren. Det är till exempel hans förtjänst att jag började lyssna på det fina bandet Shinedown.
 
Nicklas Hocker's awesome Spotify-lista: TUNES FOR THE MUSICIAN
 
Rest In Peace, Nicklas.
 

▼ Lisa - Kreativ bakning ♥ säger

R.I.P :(

2012-09-28 ✖ 19:53:33
http://muzicmecupcake.blogg.se

Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Ditt namn:
Hänger du här ofta?

E-mail (om du vill):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Oh shit, what's in the bucket?


Trackback