7 Bands I like


Tokio Hotel für immer und ewig
Fall Out Boy
Kent
Linkin Park
Simple Plan
My Chemical Romance
Jonas Brothers

Jag lyssnar knappt på band känns det som. Oftast gillar jag bara någon enstaka låt av varje band. Men de fem översta gillar jag starkt, på riktigt, flera låtar och hela album. Medan de två sista bara har ett album jag brukar lyssna på.


▼ JONNA säger

tokio hotel är ju ganska världelösa enligt mig.

förstår ni ens vad dem sjunger när dem lallar på tyska ?

Svar: Vilken tur att man själv kan bestämma vad man vill lyssna på då ^^ Oftast fastnar man ju för låten i helhet snarare än texten, och är texten på ett annat språk är det inte så himla svårt att översätta. De har ju dock gjort det jobbet åt oss fans, iom att alla låtar även finns på engelska.
Ida ☯ the sky under the sea

2009-04-16 ✖ 14:47:42
http://joonnaak.blogg.se/

Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Ditt namn:
Hänger du här ofta?

E-mail (om du vill):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Oh shit, what's in the bucket?


Trackback