Min blogg IdaWe


Nu till sist har jag också skaffat en blogg, ett ställe att skriva av sig på.

Jag heter Ida, jag är 16 år och bor i Västernorrland. Jag går på gymnasieskolan Nolaskolan i Örnsköldsvik på Estetlinjen med inriktning Bild & Form. Där trivs jag med min lilla klass på 14 personer. På fritiden gillar jag att dansa, rita, läsa, skriva, göra filmer osv. Jag dansar i skolan (Estetisk Verksamhet) och har även valt Dans och Gestaltning A som individuellt val till nästa läsår. Jag älskar också musik, och har väldigt blandad musiksmak. Men den musik som betyder mest för mig är den som mitt favoritband spelar, nämligen Tokio Hotel.

Det är ju vinter nu också, jag gillar inte vintern, jag längtar till sommaren!


Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Ditt namn:
Hänger du här ofta?

E-mail (om du vill):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Oh shit, what's in the bucket?


Trackback