7 things I love to watch on TV

Mina 7 favorit tv-serier

♥ Gossip Girl -
Inte helt oväntat kanske. Varför jag tycker det är så bra vet jag inte riktigt. Allt drama kanske. Det är en sån bra blandning av allt!

♥ Americas Next Top Model - Jag älskar alla grymma photoshots de gör, totally fabulous!

♥ Hannah Monatana - Och här kommer min dorky side fram. Så simpelt dålig humor, kan inte låta bli att gilla det.

♥ The Mentalist - Bästa kriminalserien, Patrick Jane är bäst!

♥ Heroes -
Ser det inte på tv längre, men jag gillar det fortfarande. Har börjat om från säsong 1.

♥ Midsomer Murder -
För oss svenskar mer känt som Morden i Midsomer. En deckarserie som utspelar sig i England. Så mysig.

♥ Veronica Mars - Sista säsongen har sänts för länge sedan, men kärleken till serien lever vidare.  



Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Ditt namn:
Hänger du här ofta?

E-mail (om du vill):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Oh shit, what's in the bucket?


Trackback