It's fukkkin' All Time Low!


















All Time Low på Debaser Medis, 16 augusti

Izabell och jag började köa från klockan tre. Framför oss satt två tjejer från Skellefteå som vi snackade lite med. En av dem trodde på samma gud som jag, nämligen Ville Valo ♥
Insläppet var vid sju, och alldeles innan kom Alex (sångaren i All Time Low) ut and checked out the kö.

Förbandet hette Earlytobed och var helt okej. Redan då började folk trängas som fan. Detta resulterade i att jag blev sweaty as hell. Sedan dröjde det inte länge till das awesomeness of All Time Low kom ut på scenen.

Det var helt galet! Galet trångt också. Ett evinnerligt knuffande där framme. Jag tappade bort Izabell, men vi båda stog mer eller mindre en meter från scenen i alla fall, fast på var sitt håll. Självklart spelade de alla grymma låtar. Saknade bara Therapy. Under Break Your Little Heart blev det så mycket tryck i publiken att jag föll. Fick flera personer över mig. Jag filmade nästan hela konserten så det kom med på film, haha.
Både mitt linne och min kofta var genomblöt när allt var slut. Av svett. Har aldrig varit så svettig i hela mitt liv. Haaaaaaah. Fett värt var det i alla fall.

Och alltså. Killarna i All Time Low är verkligen awesome. Det är dock bara Alex och Jack (gitarristen) som håller i den muntliga delen. Och de involverar publiken hela tiden. Så sköna killar! Verkligen inte under förväntan. They are holy titty fucking awesome ♥ Helgrym konsert!

▼ Izabell säger

Din videokamera äger fan :D Miss thoose guys <3 En av de bästa kvällarna i mitt liv :D

2010-08-20 ✖ 01:06:54
http://izabelleleonora.blogg.se/
▼ Ella säger

Vilka schyssta bilder ni tog! Daym!

Tyckte det var stört roligt när de sa "Tuttar", hahaha! Och tvångt och svettigt är bara förnamnet asså.



Du offrade signeringen för en bra plats? Förstår det. :)

2010-08-24 ✖ 12:20:35
http://ellabellaswe.blogg.se/

Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Ditt namn:
Hänger du här ofta?

E-mail (om du vill):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Oh shit, what's in the bucket?


Trackback