Tv time typ



Välj dina 5 favorit tv-serier (utan inbördes ordning)

Family Guy

Gossip Girl

The Vampire Diaries

Glee

Veronica Mars


Vem är din favoritkaraktär i nr 2? - Gossip Girl
Blair Waldorf! Och Nate Archibald, men det är mest ytligt. Han är skitsnygg ju.

Vem gillar du minst i nr 1? - Family Guy
Gubben som får något äckligt visselljud när han säger 's'. Där fick vi anledningen till avskyn också.

Ditt favoritavsnitt från nr 4? - Glee
Det är riktigt svårt att utnämna ett enda avsnitt till det bästa. Jag har bara sett 19 avsnitt, men dessa tre gillade jag:
› S01E13 - Sectionals
› S01E14 - Hell-O
› S01E18 - Laryngitis

Vem är din favoritsäsong av nr 5? - Veronica Mars
Det var så längesen jag såg den här grymma serien, men den tredje och sista tror jag. Eventuellt den andra.

Favoritpar i nr 3? - The Vampire Diaries
Gillade faktiskt Jeremy och Anna tillsammans, trots att det knappt var något de hade.

Ett par du inte klarar av i nr 2? - Gossip Girl
Nate och hon tanten, Catherine Beaton. Fuck no, never again.

Hur länge har du kollat på nr 1? - Family Guy
Sedan förra året då jag började tröttna på The Simpsons.

Hur blev du intresserad av nr 3? - The Vampire Diaries
Stötte på namnet på internet och tyckte det lät intressant. Vampires, okej. Diaries, mycket coolt. Och eftersom jag inte fastnade för True Blood tänkte jag att jag kunde ge "den andra" vampyrserien en chans.

Favoritskådespelare i nr 4? - Glee
Är inte så insatt i skådisarna, men Lea Michele (Rachel) har en grym röst. Sedan tycker jag om Cory Monteith (Finn) för snyggheten.

Vilken serie gillar du mest 1,2 eller 5? - Family Guy, Gossip Girl eller Veronica Mars
Oh my fucking Gossip Girl! Men Veronica Mars då? Det var så grymt längesen jag såg det, i nuläget är jag verkligen en Gossip Girl-nörd.

Vilken serie har du sett mest avsnitt från mellan 1 och 3? - Family Guy, Gossip Girl eller Vampire Diaries
Gossip Girl! Har sett varenda avsnitt (tre säsonger) så det klår de båda andra med hästlängder!

Om du kunde bli en av människorna i nr 4 vem skulle det vara? - Glee
Wow! Skulle inte klara av att vara lika dryg som Rachel, inte heller Quinn för graviditeten, Artie går bort för jag älskar mina ben. Inte Sue, inte Puck, inte Emma... Jesse eller Mercedes honestly.

Skulle 3 och 4 fungera att slås ihop? - Vampire Diaries och Glee
Vampyrer, häxor, musikal, high school... Haha, intressant. Låter väldigt B. Jag säger nej.

Sätt ihop två karaktärer i nr 1 som skulle kunna bli ett helt okej par? - Family Guy
Är inte så insatt i vilka karaktärer som finns förutom familjen Griffin och Cleveland. Men det är ju Family Guy, vilka som helst skulle väl kunna dejta där. Annars är ju Brian och Stewie redan det ultimata paret.

Har nr 5 inspirerat dig? - Veronica Mars
Kanske förut. Att åka runt och spana på misstänkta folk med en fet systemkamera. Stalker-Ida.

Vilken serie mellan 3 och 5 har det bästa Castet? - Vampire Diaries, Glee eller Veronica Mars
Förstnämnda har Ian Somerhalder, Glee endast har fresh faces för mig och sista har Kristen Bell, Amanda Seyfreid och massa andra coolingar. Sten-sax-påse mellan vampyrerna och dektektiverna då!

Vilken serie mellan 2 och 4 har bästa intromusiken? - Gossip Girl, Vampire Diaries och Glee
Ingen av dem har ju någon egentlig låt. Gillar Gossip Girl's bara för att den ger en känsla av snart-kommer-det-dramatik-och-en-stor-dos-snygga-kläder-och-pojkar.

Listan har jag snott av Martina.


▼ ida säger

Jag ääääälskar vampire diaries!! :D



sv:haha ja den är cool :D hur mår du?

2010-07-23 ✖ 03:20:13
http://larvvig.blogg.se/
▼ smäm säger

mina 5 är:

smallville

dexter

lie to me

true blood

breaking bad

2010-07-23 ✖ 13:59:54
http://smam.blogg.se/
▼ Trees säger

Kul inlägg:D jag gillar nog också blair och nate mest. fast det pendlar^^

2010-07-23 ✖ 20:09:42
http://mangofisk.se
▼ pelle säger

Men vilken grym jävla lista! Helt i min smak fan!



Haha, ja... vem mer kan man skriva om tro? Listan börjar sina.

2010-07-23 ✖ 21:21:38
http://pellespersonliga.se
▼ LORISSALOVEBOMB säger

en kul lista, verkligen :) Dock gillar vi inte riktigt samma program, men det är alltid kul att läsa om underhållning :)

2010-07-24 ✖ 19:22:09
http://lorissalovebomb.se
▼ Annika säger

Jag ÄLSKAR Tv-serier!

2010-07-25 ✖ 15:21:27
http://bringblingtoeverything.blogg.se/
▼ Emelie - EmeliesPlace säger

kul att läsa :D

2010-07-27 ✖ 20:03:54
http://emeliesplace.blogg.se/
▼ Carro säger

Åh, Gossip Girl är så jäkla bra!

2010-07-29 ✖ 19:51:45
http://carolineannamarie.blogg.se/

Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Ditt namn:
Hänger du här ofta?

E-mail (om du vill):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Oh shit, what's in the bucket?


Trackback