Projekt fika

Bilden fast åt rätt håll.

Så här ligger det till med idén: Jag inklusive några av mina vänner (Linnea, Emelie, Harriet, Izabell) ska en gång i veckan testa ett café i stan (Örnsköldsvik). Vi kom fram till att det är tio så vi blir klara lagom till sommarlovet. Vi kör nerifrån och jobbar oss mot skolan. Rent logiskt borde vi ju köra tvärtom och börja närmast skolan för att sedan komma längre och längre bort från den. Men Linnea ville inte ha det så, blame it on her.

Öviks tio caféer: (börja längst till höger i bilden och följ strecken)
• Café Trekanten
• Café UH
• Wayne´s Coffe
• Reuterdahls
• Brownies coffe & sushibar
• Café lilla Paris
• Coffehouse by George
• Barista
• Blåbär
• Lundbergs

▼ Neha säger

Åh vad kul:D Var utanför övik bor du?=)

2010-03-31 ✖ 21:51:08
http://nehaexponerar.blogg.se/
▼ Neha säger

Bor också i övik nämligen^^

2010-03-31 ✖ 22:23:04
http://nehaexponerar.blogg.se/
▼ Lorissa säger

Kul med operation Fika ^^ Synd att jag bor i Umeå, kanske inte får nytta av tipsen då, men ändå kul! Om man har vägarna förbi någon gång.



sv: Jag kan fan inte bestämma mig! Men Hey You och automatic spelas galet flitigt just nu. Lagom mjuka liksom

2010-04-01 ✖ 01:46:08
http://lorissalovebomb.blogg.se/

Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Ditt namn:
Hänger du här ofta?

E-mail (om du vill):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Oh shit, what's in the bucket?


Trackback