Man må vara i skolan



Jag må vara i skolan, och det må vara tråkigt att blogga en lista men jag må inte bry mig, för det må vara längesen. Jag må må bra.

DINA TRE FAVORITFÄRGER
färg 1: Lila
färg 2: Turkos
färg 3: Svart


BLANDAT
Hur många barn vill du ha: Just nu vill jag ha inga! Annars vill jag ha tre.
Har du några husdjur: Två stycken kaniner med väldigt små hjärnor, men väldigt mysig päls.
Vill du ändra ditt namn: Vill ta bort mitt mellannamn.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: LIKE ALL THIS SHIT
Vilken tid vaknade du idag: 06:13
Vad gjorde du igår runt midnatt: Somnade.
Någonting som du längtar till: Loon på lördag. HAHA JOKE! JULAFTON SÅKLART! Fast allra mest till Stockholm den 16 november, no shit.
Vad lyssnar du på just nu: Funeral For A Friend's fucking bästa låt Red Is Te New Black! Den ger mig lite heartbreak, vill bara gråta lite. Så bra är den. AHH ♥

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon måste jag nog säga.
Kramar eller pussar: Kramar är mysigast i hela världen. Pussar är bara mysiga med speciella.
Kortare eller längre: Längre!
Romantisk eller spontan: Alltså vad är detta för antingen-eller-skit?! Som om man inte kan vara spontant romantisk då? Tänker inte svara på en fråga som är så dum i huvudet.
Snygg mage eller snygga armar: Men FU, jag tycker om båda!
Tatueringar eller piercingar: Alltså båda! Men okej, tatueringar.
Känslig eller inte: Såklart, man vill ju inte vara tillsammans med en sten.
Ragg eller förhållande: Förhållande.


HAR DU NÅGONSIN...

Kysst en främling: Yeahhhh.
Tappat glasögon eller linser: Nej, jag har tillräckligt bra syn för att slippa sånt. Skönt.

Haft sex på första dejten: Hahah. LOL. Jag "dejtar" inte. Pffft.
Krossat någons hjärta: Hope not... Men jag tror... Vänta! Oj... Men alltså, han blev nog bara lite ledsen.
Har du blivit arresterad: Fem gånger! Eller noll, you choose! Vad låter roligast?
Dissat någon: Ja.


▼ J E S I säger

cool bild :D

2010-10-28 ✖ 17:45:13
http://jesi.blogg.se/
▼ Matilda säger

haha, jag gillar bilden :D

2010-10-28 ✖ 20:35:37
http://qtiilda.blogg.se/

Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Ditt namn:
Hänger du här ofta?

E-mail (om du vill):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Oh shit, what's in the bucket?


Trackback