Fråga mig och jag svarar jag vet inte

Jag ska nu tipsa om ett par bra låtar av tre stycken band som säkert är bra, av dessa få låtar att döma i alla fall. För grejen är den att jag inte har någon aning om vilka dessa band egentligen är. Råkade bara hitta ett par bra låtar med dem som jag gillar. So, here we go.


Framing Hanley
För väldigt längesen hittade jag deras cover på Lil' Wayne's Lollipop och kom att börja gilla den mycket mer än orginalet. I somras började jag i stället lyssna på dessa två låtar. Ingen aning om varför det blev just dessa två, men de är bra.

Shinedown
Dessa två låtar slumpades fram en kväll då jag satt och lyssnade på Nicklas Hockers riktigt långa Spotify-lista. Om man vill ha något lugnt och fint som inte är smörigt är detta det ni letat efter. Jag gillar det.

So They Say
Här är det stora mysteriet. Jag har ingen aning om vad det här är för band, och inte heller hur jag hittade låten Wake Me Up till att börja med. Rätt som det var fanns den bara där.

▼ Stina säger

Bra låtar! =)

2011-02-28 ✖ 19:30:57
http://stinabelle.blogg.se/

Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Ditt namn:
Hänger du här ofta?

E-mail (om du vill):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Oh shit, what's in the bucket?


Trackback