The fifteenth - Dreamin'



MINA DRÖMMAR.
Drömmar har jag gott om, men jag känner att jag inte riktigt vill dela med mig av dem här. I stället tänkte jag berätta om mina önskningar för i år. De jag har i stället för nyårslöften. En bucketlist. Bara några saker som jag aldrig gjorde eller hann med förra året, eller saker jag vill göra igen eftersom de fick mig att må bra. 
En av sakerna har jag redan prickat av, och det är att pierca mig (själv). Sedan vill jag tatuera mig, köpa fem-sex CD-skivor innan året är slut, besöka massa festivaler och konserter, med mera.

Jag vill leva! Då menar jag inte överleva, utan leva.

▼ Adara Magazine - din bloggtidning på nätet! säger

hihi shit, förstår inte hur du klarade av det. Det måste ha gjort sjukt ont. Skrek du inte?



Wow, har du ritat bilden till höger? SJUKT SNYGGT! <3

2011-01-16 ✖ 01:47:44
http://adaras.se
▼ Eleonore säger

Sådär känner jag också lite om mina drömmar, säger man det så sker det inte. Men har lärt mig att vill man något tillräckligt mycket så händer det iaf :D

Haha ja det har du rätt i!

2011-01-16 ✖ 09:49:52
http://fikamed.blogg.se/
▼ Anonym säger

coolt med den där tatueringen! skulle nog blir skitsnyggt! :) peircade du dig själv? shit, gjorde det inte fruktansvärt ont?? :/ varför vill du till USA förresten? :)

2011-01-16 ✖ 11:54:25
▼ Ida säger

Ja, lev! Det är det viktigaste här i livet! :)



Svar på kommentar: haha, visst är det så ;) Ikväll ska vi fixa upp hela scenen blir grymt spännande å se hur vi löser platsfrågan. haha, grymt, gör så ;)

2011-01-16 ✖ 16:05:40
http://aidu.blogg.se/
▼ Jasmine säger

Roligt att få ta del av detta inlägg.

Jag tror att tatueringen kan bli riktigt snygg, om jag ska utgå från bilden. :)



Svar: Du gjorde helt rätt i att skriva en unik och personlig presentation av dig själv.



Kram

2011-01-16 ✖ 18:02:48
http://rosanatt.blogg.se/

Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Ditt namn:
Hänger du här ofta?

E-mail (om du vill):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Oh shit, what's in the bucket?


Trackback