Modelljakten


Hah?! Är du seriös?! Ja, det är sant. Jag sökte till Modelljakten igår (Umeå 5 sept). En rolig grej sådär. Förväntade mig inte att gå vidare, vilket jag inte heller gjorde, men jag ångrar verkligen inte att jag åkte dit. Det var askul! Fast egentligen var det ingen big deal. Skriva på ett papper, bli fotad, säga sin längd och ålder till Kenza, done.

Dagen till ära hade jag på mig min snyggaste Avenged Sevenfold-tröja, och det visade sig att jag inte var det enda A7X-fanet där. För tack vare min tröja kom ett Hardcore Dedicated Avenged-fan fram till mig och började snacka. Om världens bästa band. Awesome. Sedan hängde jag med henne och hennes syster under eftermiddagen. Så medan alla blev star struck över Andreas Wijk stod vi där och hyllade Avenged. "AH! De är underbara! Trummor är det bästa instrumentet! The Rev är bäst! Saknaaa!". Ja, för det var även hennes idol. Oh yeah.
Och jag fick heta The Rev-Ida på hennes mobil. That's an honor, fer sure.

Hm. Från Modelljakten till Avenged Sevenfold. Ja, men det är ju så. Jag andas Deathbat. The Rev är min Guardian Angel. Jag har inte ens varit fan i ett år än, men det känns som att jag aldrig varit utan dem. Ah! Ni vet inte! De gör mig lycklig!
Jag försöker verkligen att inte prata så mycket om dem med mina kompisar och så, bara för att jag vet att de inte bryr sig. Så det var kul att träffa någon som var som jag.

bildkällor: andreas, tumblr, unknown
redigering av mig
Trackback