Watch Over You official music video


Oh yeah! Första avsnittet av Solid Sound TV i form av en, mja, musikvideo.


I somras var jag med Izabell och Kim hos Robert (gitarristen i Solid Sound) och slängde ihop den av klipp från tre tillfällen: en spelning på Sliperiet, en spelning på Merry Can och... den där inspelningen hemma hos Tommy (sångaren). Eller det var väl jag som redigerade, med vägledning av Robert. Izabell och Kim satt mest och såg på Family Guy etc på 6:an... Inte mig emot, det är kul att redigera film.

Kom ihåg: WATCH IN HD!

▼ S S A N N A A L I C I A säger

Sv; Ja, ser verkligen fram emot vampire diaries! :D Funderar själv på att kolla in alla avsnitt i 90210 ;D Har du sätt det någongång? Jag brukar titta på det ibland på TV, fast där går det ju lite huller om buller... ;)

2011-09-14 ✖ 17:24:05
http://ssannaalicia.blogg.se/
▼ Jennie säger

kul att göra film :)

2011-09-14 ✖ 23:13:36
http://hallon8.se

Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Ditt namn:
Hänger du här ofta?

E-mail (om du vill):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Oh shit, what's in the bucket?


Trackback