Motherfucking Wind Waker!




30 posts challenge part 3: NÅGOT JAG GILLAR
The Legend of Zelda! Okej. GAAHHHH! Satt och kollade på när brorsan spelade senaste Zelda-spelet, så flydde mina tankar till ett annat Zelda-spel. Wind Waker. Ni vet inte vilken stor jävla abstinens jag fick! Och fortfarande har. SERIÖST! sjvbakjblanövglkaenyh!!!#¤RTFCGYU. MEN JAG KAN INTE SPELA DET FÖR VI HAR INGEN GAME CUBE-HANDKONTROLL FÖR MIN BROR SÅLDE ALLT SOM HAR MED GAME CUBE ATT GÖRA HBFRWBWJKVÖBAJVBR!!! Allt utom Wind Waker då. Har inte spelat på flera år ju. Damn. Jag vill spelaaaaa!! Ba åka runt med båten, svärda grisar på Windfall Island, smyga omkring på Forsaken Fortress, fiska efter skatter, fota monster och åka till Forest Haven så Carlov kan göra figurines sen, duellera med Darknuts.... hbfvkajvgbkas FUCK. WHYYYY?! Så jävla kul spel! Vill spelaaaaaa nuuuuu!

bilder via tumblr

▼ Art By Tina - Konst & Fashion säger

Frukost är nog en bra idé att börja med. Ska försöka klura ut på vilket sätt det skulle funka bäst för mig och vad som är enklast att äta på morgonen utan att man mår illa. Blir väl typ ett äpple haha.

2012-04-17 ✖ 18:20:34
http://trueborn.blogg.se/
▼ Jennilie säger

Sv: Tack så jätte mycket! :D

2012-04-17 ✖ 19:16:15
http://dayswithjen.blogg.se/
▼ Ebba säger

Spelade Zelda hela tiden på mitt Nintendo när jag var liten. Jag fattade aldrig vad det gick ut på, men jag gillade att bara åka runt med båten.



Sv; Tack!!

2012-04-18 ✖ 00:32:42
http://milkyway.blogg.se/

Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Ditt namn:
Hänger du här ofta?

E-mail (om du vill):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Oh shit, what's in the bucket?


Trackback