Det luktar bränt

Gsflasvgfhavbrgf, BLÖÖÖÖH! I'm fucking mad right now och jag luktar vidrigt. Bränd tant med femtio-årsjubileum som rökare. Råkade fastna vid underbara OPI-nagellack på Ebay (medan jag typ bakade glasyr på spisen) och så ba pang så var hela huset nerbränt. Kul. Måhända att jag överdriver nu meeeeen JAG HATAR ATT FAILA I BAKNING!!! Så är det bara. Allt blev bränt. Vispen smälte. Allt blev bajs.
 
Tröstar mig med Hopes Die Last. Fint band. Lyssna på Unleash Hell och Icarus (Halfway Across the Sky). Ahww. Och imorgon ska jag jobba! Ida goes Medeltiden.
 
Tror jag ska sova nu. Vill inte ;___;

▼ Anonym säger

Hot, Hot, Hot!

Svar: D:
Ida ☯ the sky under the sea

2012-07-28 ✖ 19:25:01
▼ Linda säger

Snygg bild! Det är störande att faila med bakning, gör det ofta själv :(

Svar: Tack! Ja sannerligen! Brukar faktiskt sällan faila med bakning själv nu för tiden, men i torsdags alltså... Har ALDRIG misslyckats så. Well, man ska helt enkelt inte gå ifrån spisen x)
Ida ☯ the sky under the sea

2012-07-29 ✖ 22:59:25
http://thepainoflove.devote.se
▼ Thïlde säger

haha åh, jag blir också as förbannad när man bestämt sig för va duktig och baka. så failar man å bränner skiten...!

Svar: Yeah, så går det när man fastnar vid datorn istället för att passa det man har på spisen. Gör jag nåt i ugnen brukar det gå bra, även då jag glömmer att ställa timern x)
Ida ☯ the sky under the sea


Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Ditt namn:
Hänger du här ofta?

E-mail (om du vill):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Oh shit, what's in the bucket?


Trackback